maanantai 8. heinäkuuta 2013

ostostelua

Kävin maaseutumatkailemassa tänään ja tutustuin Kärkkäisen kangasvalikoimaan.

Positiivinen yllätys!

Pakalla oli monia napakoita (puuvilla 92, elastaani 8) ja velouria ja trikoota lukuisissa eri sävyissä.

Valitsin sellaisia joita mulla ei vielä ollut, ja jotka on helposti yhdistettävissä mun muihin kankaisiin.

Puuvillapöytään en ehtinyt paneutua, kun muu perhe odotti autossa... 



Hintataso oli hyvä. Trikoot olivat 17.90 € per metri. Nepparit 3,90 per rasia. Vertailun vuoksi Eurokankaassa on sama paketti 7 €.

 Löytyi jopa isoja jättineppareitakin, mitä en täällä ollut löytänyt mistään. Ostin myös magneettineulatyynyn vihdoin ja uusia neulojakin tuli hamstrattua karkkiväreissä. 

Kiva retki, suosittelen muillekin.

3 kommenttia:

  1. Ihanat ostokset! Mä olen niin koukussa noihin raitoihin nyt ja niitä on just hyvä yhdistellä kuviollisiin. Ja nuo nepit oli löytö, en ole minä törmännyt missään täälläpäin sellaisiin. Missäs Kärkkäinen on?

    VastaaPoista
  2. Nämä löytyivät Renkomäen Kärkkäiseltä!

    VastaaPoista
  3. Mä haen akuuttiin raitapulaan Kärkkäiseltä raitoja :) Onneksi asun "melkein naapurissa". Myös vetoketjut ovat edullisia, pitkät umpiketjut 0,9€ :)

    VastaaPoista